HIF gymnastik 2011

Den 26. marts havde vi en flot gymnastikopvisning, hvor vores 4 børnehold var på gulvet. Til opvisningen havde vi også besøg af 2 gæstehold fra DGI, henholdsvis Juniorholdet og rep. holdet. Det var en dejlig eftermiddag. Tak til alle instruktører, hjælpere og alle jer der kom for at se på. Uden jer havde det ikke været muligt at få vores arrengement til at lykkes. Til gymnastikopvisningen introducrede vi vores nye tiltag med at give børnene en juice samt en frugtsnackboks. Det var en kæmpe succes og vi vil gentage dette til næste år.

Børne holdene sluttede sæsonen af med en flot opvisning i Åkirkebyhallerne d. 2. - 3. april, hvorefter de holder sommerferie indtil midt i september.

Zumbaholdet trænede indtil påske i Hasle hallen. Holdet havde besøg af gæsteinstruktør Victor først i april. Det var en spændende oplevelse.

I maj og juni havde vi Zumba-motion på fælleden. Det foregik onsdag aften kl. 18:30 -19:30 og vi har set rigtig mange. Det var hyggeligt at være på Fælleden, da der også foregik andre aktiviteter, så som beachvolley, speedminton, kroket, løb, parkour, floorball og langbold. Der var en masse børn i legeredskaberne og flere grillede også i multihytten. Vi gentager succesen til næste år.

Hasle Idrætsforening | Damløkkevej 19 | 3790 Hasle