Velkommen
til
Fitness
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fitness: tilmelding sker under "Indmeldelse og udmeldelse" til venstre på forsiden. Du skal også tilkøbe en adgangsbrik.

Procedure ved køb af adgangsbrik til Fitness: når du har købt adgangsbrikken modtager du en besked fra HIF om ledige tider til introduktion af fitnessmaskiner. Din adgangsbrik vil blive udleveret i forbindelse med introduktionen.

Booking til Kettlebell og trampolin fitness hos Laura Hulgaard.
Du skal booke til hver træning. Er der ikke plads på den kommende træning, har du mulighed for at booke til gangen efter. Du kan dog kun foretage en booking ad gangen. Brug nedenstående link.

Hasle Idrætsforening | Damløkkevej 19 | 3790 Hasle